0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Hotel Royal Recenzje

Ocena hotelu

92%
Znakomicie

by 351 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    95%
  • Czystość

    96%
  • Wyposażenie

    92%
  • Komfort

    90%
  • Cena

    88%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Sortuj według:
Show:

Petr Čihák

para, 25.10.2012

Čeština

  • Cena ogólna
72 %
  • POkud zhodnotím celkový dojem , tak mohu řicí , to vnímám spíše jako negativní ale přsto nemohu jinak , než ohodnotit jako průměr. Celkový dojem totž velmi zkazilo jídlo, maséři, nefunkční televize a clekový přístup hotelu k nabízení pokojů s výhledem . POkud by tyto skutečnosti nebyli , hodnotil bych to skoro jako vynikající, takhle však jen jako průměr.

  • čistota a až na vyjímky příjemný personál

  • hlavní chody jídla, sice hezky nazdobené, ale jinak bez chuti jak ze závodní jídelny nejhorší je ovšem kvalita maserů na oddělení vodoléčby bu'd to vás jenom hladí a to ještě tak , že na jednom místě, nebo naopak masírují bez citu zbytečně velkou silou a moc dlouho na jednom místě o to i na místech kde by vůbec neměli aby masér přejížděl hrubě po obratlích na páteři je opravdu šlendrián. Navíc standardní délka masáže byť částečné 15 minut je opravdu nedostattečná a tím zbytečná. Obecně jsem nabyl dojmu , že to mají na oddělení vodoléčby sekat jako Baťa cvičky. Rozhodně toto nedporučuji a otevřeně říkám že jsou zde nejhorší maséři , které jsem zažil. Naopak masér pan Charalambydis ve studiu Ilios ve stejném hotelu je rozhodně vyrazně lepší . Nakonec mi připadá velmi nesolidní ze strany hotelu chtít příplatek 250 Kč za den a osobu za to , že máte pokoj s výhledem na město , když za 1) o to nestojíte, 2) je mlha a celý den nic nevidíte, 3) když se mlha trochu zvedne vidíte akorát staveniště a jeřáby z vedlejšího hotelu, 4) a to vše tehdy , když si objenáváte pobyt jako last minute 2 dny před začátkem pobytu s odůvodněním , že jiný pokoj není. dále skoro žádný den pobytu nešla bez problémů televize ani jeden z programů 1, 2, NOVA ani Prima . Myslím , si , že to je celkem ostuda.

Personel
7
Usługi
5
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 17.8.2016

Čeština

  • Cena ogólna
74 %
  • Přátelský a ochotný personál, skvělé lázeňské procedury a klidná lokalita vyvážily nízkou kvalitu kuchyně.

  • Nadstandardně přátelských a ochotný personál od recepce přes spa i uklízečky. Kvalitní lázeňské procedury.

  • 4*hotel s gastrem " hospodské čtyřky" - univerzální hnědá omáčka na každém jídle :-( navigace k hotelu nedostatečná vzhledem k omezení průjezdnosti lázeňskou zónou. Rozbitá a neznačená pěší cesta k hlavní kolonádě.

Personel
10
Usługi
7
Czystość
10
Komfort
7
Value/money
3

Jaroslava Kolbová

podróżujący w pojedynkę, 10.4.2016

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
74 %
  • Na pokoji paní uklízečka ani jednou za můj pobyt neluxovala a nedoplnovala toaletní věci až po upozornění je doplnila.Pobyt nebyl levný tak bych služby úklidu čekala perfektní.Pod postelí byla hustá pavučina! Asi tam ještě visí!

  • Stravování perfektní.Služby procedur perfektní.

  • úklid pokoje a přerovnávání osobních věcí.Na pokoji č.707

Personel
8
Usługi
8
Czystość
6
Komfort
7
Value/money
8
Hotel Royal replied to this review.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Práci paní pokojské prověříme a samozřejmě napravíme. Budeme rádi, když i přes tuto zkušenost k nám znovu zavítáte.

Jaroslav Fišer

para, 25.10.2011

Čeština

  • Cena ogólna
74 %
  • Nabídka pobytu byla : světlý pokoj s francouszkým oknem, skutečnost byla tmavý pokoj v podkroví a dvě malá okno v úrovni kolen, na pokoji měl být uvítací nápoj po dotazu na recepci byl dodán ve večerních hodinách - nabídka neodpovídala skutečnosti.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
2
Value/money
5

Markéta Jarkovská

rodzina z małym dzieckiem, 7.2.2011

Čeština

  • Cena ogólna
74 %
  • Byli jsme velmi mile překvapení. Všichni k nám byli milí.A služby byly až na špatného maséra vynikající.

Personel
7
Usługi
6
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
10

Kateřina Brzobohatá

podróżujący w pojedynkę, 12.9.2022

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
76 %
  • Prostředí super??

  • Spokojenost byla,ale příště bych byla ráda,kdyby jsme jako skupina mohli i společně snidat a večeřet... možná jsem to mohla uvést do požadavků. Také masáž se nám zdála příliš obyč,ale měla jsem se lépe informovat na dobu masáže.Jinak jsme si to moc užili.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
8
Hotel Royal replied to this review.
Dobrý den, paní Brzobohatá,
děkujeme za referenci. Ano, pokud jste přijeli ve skupině, je dobré nahlásit speciální požadavky, které pak na poslední chvíli při plné vytíženosti hotelu zkrátka technicky nelze splnit. Co se týče masáže, není problém si také říci své preference. Děkujema i tak za postřehy. Za tým hotelu Royal V. Forstnerová

Gabriela Průšová

grupa przyjaciół, 30.5.2022

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
76 %
  • Hotel jako takový je čistý, pokoje jsou hezké každý den uklizené vše doplněné. Zaměstnanci restaurace a kavárny, kteří nás obsluhovali byli velice ochotní. Masér je pečlivý, příjemný naprostá spokojenost. Bazén a perličky jsme využívali večer. Cena a kvalita absolutně neodpovídá stravě. Porce malé jak pro dítě dospělý by potřeboval trojnásobnou porci. Jídlo je bez chuti. Parkování je další problém. Parkovacích míst je tu hodně málo

  • Oceňuji vstřícnost a ochotu zaměstnancům restaurace a kavárny. Pan masér je příjemný, pečlivý. Pokoje jsou hezké dobře vybavené. Vždy bylo uklizeno.

  • Strava !!! Děs... Jinak to nazvat ani nejde. Takové porce co jsme dostali jako dospělý by nestačili ani dítěti. Procedůry !!! Přijeli jsme ve třech. Počítali jsme s tím, že je budeme mít přibližně časově stejné. Bohužel čekali jsme na sebe.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
6
Hotel Royal replied to this review.
Dobrý den, paní Průšová, děkujeme za Váš názor i podněty ke zlepšení. Výhrady k stravě jsem předala na příslušný úsek. Přesto jako laika, pokud klientovi porce nestačí, vidím jako jednoduché řešení, požádat obsluhu o přídavek. Za tým hotelu Royal V. Forstnerová

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 24.3.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 1.2.2022

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
2
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Tomáš Šedivý

para, 2.6.2021

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 7.9.2020

Čeština

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
6

Kateřina Křiklánová

podróżujący w pojedynkę, 2.11.2015

Čeština

  • Cena ogólna
76 %
  • Mariánské lázně jsou krásné město, které je obklopeno zelení. Je zde mnoho možností, jak strávit volný čas. Doporučuji všem, kdo rádi chodí a pěstují turistiku. Na inter. stránkách města je hned několik tras, které jsme prošli. Navíc nám přálo počasí, takže jsme si to o to více užili.

  • V balíčku služeb jsme měli dvě částečné masáže. Trvaly jen 15 minut a první nepovažuji za masáž. Pan masér dělal neustále dokola jen jeden pohyb, navíc každou rukou jinak silně. Byla jsem zklamaná a dost naštvaná. Druhý den masírovala paní a nedalo se to srovnat. Jen za celkovou cenu balíčku mi procedury přišly nepřiměřeně drahé...

Personel
7
Usługi
7
Czystość
10
Komfort
7
Value/money
7

Zdeňka Kuchařová

podróżujący w pojedynkę, 28.3.2011

Čeština

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
9
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
5
Value/money
8

Iveta Halbgebauerová

para, 20.10.2009

Čeština

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
7
Value/money
7

Gabriela Raková

inna grupa, 17.7.2020

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
78 %
  • Ubytování skvělé, jídlo nic moc, lázeňské služby prima kromě 15 min masážní, které za moc nestály.

Personel
8
Usługi
5
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
6

Vladimír Valenta

podróżujący w pojedynkę, 12.7.2017

Čeština

  • Cena ogólna
78 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
7
Value/money
6

Helena Bajerová

podróżujący w pojedynkę, 12.6.2017

Čeština

  • Cena ogólna
78 %
  • Ano, jsem spokojena

Personel
10
Usługi
9
Czystość
10
Komfort
5
Value/money
5

Anonim

para, 18.4.2011

ústí nad labem,ČR

  • Cena ogólna
78 %
  • spokojenost

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
7
Value/money
8

Martina Göske

18.12.2023

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
80 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
8

Jan Kotnauer

para, 17.4.2023

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
80 %
  • výborná obsluha v restauraci,skvělá péče zdravotnického personálu

  • moc ryb k jídlu

Personel
8
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
6