0048 222 062 181
Pn. - Pt.: 8 - 22 h , Sob. - Niedz.: 9 - 22 h

Hotel Royal Recenzje

Ocena hotelu

90%
Znakomicie

by 157 reviews

  • Personel

    94%
  • Czystość

    94%
  • Wyposażenie

    91%
  • Komfort

    88%
  • Cena

    85%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Sortuj według:
Show:

Jaroslav Kujan

para, 19.11.2018

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • srdečné jednání a přístup veškerého personálu kvalita stravovacích služeb udržování perfektní čistoty přístup zdravotnického personálu při poskytování léčebných procedur

  • hlučnější chování cizojazyčných rusky mluvících hostů plýtvání potravinami u rusky mluvících hostů

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

David Rada

podróżujący w pojedynkę, 9.11.2018

Moravskoslezský kraj

  • Cena ogólna
92 %
  • nabídka procedur, personál, stravování, okolí hotelu

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 15.10.2018

Čeština

  • Cena ogólna
66 %
  • Příjemná kavárna s hezkou terasou a výhledem na město a okolí Kvalitní lázeňské služby, koupele, masáže

  • V pokoji v prvním patře s výhledem do lesa hlučela klimatizace z kuchyně a co horší, byla výrazně cítit. Nedělní oběd - nabídka formou bufetu - byl spíše jako dojídání toho co se předtím nesnědlo (vysušené maso, zvadlá zelenina, oschlé pečivo). Recepce je v 1. patře a není zřejmé, zda se tam lze dostat hrkotajícím výtahem (není označeno a neměli jsem odvahu do něj nastoupit); nosit kufry do patra ve 4 hvězdičkovém hotelu není úplně příjemné.

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Anonim

rodzina ze starszym dzieckiem, 3.9.2018

Olomoucký kraj

  • Cena ogólna
96 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10
Hotel Royal replied to this review.
Dobrý den,

velmi Vám děkujeme za krásnou recenzi a těšíme se na Vaši další návštěvu.
S přáním pěkného dne

Hotel Royal Mariánské Lázně

Jaroslava Dušková

podróżujący w pojedynkę, 27.3.2018

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Věra Chmelařová

podróżujący w pojedynkę, 9.1.2018

Čeština

  • Cena ogólna
84 %
  • Okolí hotelu. Silvestr program. Čistota a ochota personálu

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Pavel Navrátil

dorośli, 5.12.2017

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
98 %
  • Viz bodové hodnocení

  • Neupravená pěší přístupová cesta, která je dost strmá a v zimě kluzká (která ovšem patrně není v majetku hotelu).

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Jan Trčka

para, 24.11.2017

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jitka Bornová

podróżujący w pojedynkę, 23.10.2017

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jan Rothe

dorośli, 9.10.2017

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
90 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Pavlína Fiedlerová

podróżujący w pojedynkę, 12.9.2017

Čeština

  • Cena ogólna
70 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
7
Služby
8
Čistota
5
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Sabina Benešová

podróżujący w pojedynkę, 31.7.2017

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
84 %
  • - parkování v objektu - dostupnost do centra -

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
8

Anonim

para, 18.7.2017

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
90 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Vladimír Valenta

podróżujący w pojedynkę, 12.7.2017

Čeština

  • Cena ogólna
78 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Lenka Spáčilová

podróżujący w pojedynkę, 11.7.2017

Čeština

  • Cena ogólna
88 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Helena Bajerová

podróżujący w pojedynkę, 12.6.2017

Čeština

  • Cena ogólna
78 %
  • Ano, jsem spokojena

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Ivana Mrvíková

podróżujący w pojedynkę, 11.6.2017

Čeština

  • Cena ogólna
80 %
  • - ubytování, stravování i poskytování lázeňských procedur - vše v jednom objektu - ochota celého personálu /paní doktorka, sestřičky, servírky i paní na recepci/.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Natalia Arkadieva

podróżujący w pojedynkę, 4.4.2017

Čeština

  • Cena ogólna
26 %
  • Nic

  • Neustaly hluk od recepce od 6 rano do 7 vecer. Byla to hruza. V balíčku služeb jsem měla dvě částečné masáže. Trvaly jen 13 minut. Pani masérka dělala neustále dokola jen jeden pohyb, navíc každou rukou jinak silně. Byla jsem zklamaná a dost naštvaná. Jen za celkovou cenu balíčku mi procedury přišly nepřiměřeně drahé... šedy páchnoucí prosteradla v oddělení vodoléčby Jidlo. Na pokojích a jejich zařízení začíná být vidět, že rekonstrukce proběhla již s větším časovým odstupem.

Personál
5
Služby
1
Čistota
5
Komfort
1
Cena/kvalita
1
Hotel Royal replied to this review.
Vážená paní Arkadieva,
děkujeme Vám za Vaši recenzi. Rádi bychom Vám podali vyjádření k jednotlivým připomínkám.
1. Co se týče hluku z recepce, pokoj číslo 601 nesousedí s recepcí, ale s ubytovací kanceláří, ve které se pracuje od 9 - 17:00 hodin.
2. Klasické částečné masáže trvají vždy 20 minut. Pokud klient není spokojen se sílou provedené masáže, není nic jednoduššího než maséra požádat o změnu.
3. Zmínka o pokojích nás také velmi překvapila, neboť pokoj, ve kterém jste byla ubytována, prošel rekonstrukcí v roce 2015.
S pozdravem
Tým hotel Royal Mariánské Lázně

Vladimír Müller

podróżujący w pojedynkę, 20.3.2017

Čeština

  • Cena ogólna
96 %
  • procedury: masáž od pí Ottové profesionální-příjemná uhličitá koupel pí Vosyková profesionální příjemná kuchyně výborná chutná hodně ryb koncert umělecké školy moc dobré

  • objednávání procedur není možno přizpůsobit požadavku hosta, neochota některé pracovnice procedury upravit dle přání a u další pracovnice to nebyl problém

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Petra Tkacova

podróżujący w pojedynkę, 13.12.2016

Čeština

  • Cena ogólna
80 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
9
Služby
7
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8