Hotel Royal Recenzje
-
Personel
95% -
Czystość
96% -
Wyposażenie
92% -
Komfort
90% -
Cena
88%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Sortuj według:
Show:
irena houssein
podróżujący w pojedynkę, 24.9.2016
Olomoucký kraj
(bez ratingu tekstu)
Natalia Arkadieva
podróżujący w pojedynkę, 4.4.2017
Čeština
děkujeme Vám za Vaši recenzi. Rádi bychom Vám podali vyjádření k jednotlivým připomínkám.
1. Co se týče hluku z recepce, pokoj číslo 601 nesousedí s recepcí, ale s ubytovací kanceláří, ve které se pracuje od 9 - 17:00 hodin.
2. Klasické částečné masáže trvají vždy 20 minut. Pokud klient není spokojen se sílou provedené masáže, není nic jednoduššího než maséra požádat o změnu.
3. Zmínka o pokojích nás také velmi překvapila, neboť pokoj, ve kterém jste byla ubytována, prošel rekonstrukcí v roce 2015.
S pozdravem
Tým hotel Royal Mariánské Lázně
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 25.2.2024
Zlínský kraj
(bez ratingu tekstu)
Josef
grupa przyjaciół, 11.4.2022
Hl.m.Praha
děkujeme za Vaší zpětnou vazbu a názor. Vaše podněty jsem předala příslušným vedoucím středisek.
I přesto si myslím, že i negativní recenze se dá napsat slušněji a méně agresivně.
Přeji hezké dny a především pevné zdraví.
Za tým hotelu Royal
Věra Forstnerová
Ludmila Krsková
podróżujący w pojedynkę, 23.8.2016
Čeština
moc děkujeme za Vaší recenzi, typy k zamyšlení a pochalu pana maséra, kterou s díky vyřídím.
Těším se někdy opět na viděnou v Royalu :-)
Věra Forstnerová
Anonim
grupa przyjaciół, 8.7.2019
Čeština
děkujeme za pochvalu i podněty. Kavárna je soukromá a záleží na jejím správci, jestli do budoucna bude uvažovat o platebním terminálu a prodloužení otevírací doby ( což ale koliduje s lázeňským hotelem a jeho pravidly).
Kelímky na terasu jistě NE, snažíme se plasty omezovat.
Televize jsou v plánu postupně vyměňovat.
Děkujeme Royal tým
Bohumila Jenčíková
podróżujący w pojedynkę, 16.7.2023
Pardubický kraj
Vaše recenze služeb našeho hotelu bude velikým přínosem pro náš hotel a jistě zajistí do budoucna nebývalou prosperitu našeho hotelu.
- Větrání restaurace se řídí do jisté míry požadavky všech klientů, někteří nemohou dýchat jiným vadím průvan . Není jednoduché vyhovět všem, a to že jste hned první den přišla do kanceláře ředitele a začala vyhrožovat zápornou recenzí a následně podala hlášení na Krajskou hygienu karlovarského kraje nemohlo vůbec pomoci , jen to vypovídá o tom jaký jste člověk.
- Nápoje do minibaru dodávají pracovnice Housekeepingu na vyžádání co ostatně stojí na nabídce, která se nachází v každém pokoji a tvorbu cen laskavě nechte na nás. Je to nabídka, kterou můžete nebo nemusíte využít.
- Za váš názor na kvalitu naší kuchyně děkuji jen mě zaráží proč jste při tak špatné kvalitě a neodbornosti našich kuchařů zajistila, aby vaše návštěva / šofer/ pokoutně snědl oběd, který byl určen vaší matce která měla jako součást poskytovaných služeb což považuji za neomalenost. Máme zde nabídku jídel A la carte ??????????????,
- Na vaše doporučení výměny lidí mohu reagovat jen úsměvem „ Lidí je dost „ jste zřejmě odborník na HR, jen nevím, zda v našem oboru a v naší republice.
- Pokud máte pocit, že jste kompetentní k hodnocení vedení hotelu, jistě si způsob najdete např. v recenzi hotelu, jak jste již předeslala.
- Pan ředitel vítá a hlavně zdraví všechny hosty hotelu a to každý den i několikrát a dost často bez odpovědi. Zřejmě nový trend. Stejně tak jsem zdravil i Vaší matku i Vás, je pravdou , že Vy jste většinou dělal , že nevidíte.
- VIP hosté = hosté, kteří k nám jezdí opakovaně jako například pan Švehlík nad kterým jste se pohoršovala když zakašlal , jsou samozřejmě na jiném levelu, jsou to naši přátelé.
- S pozdravem
- Martin Šemotl
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 15.10.2018
Čeština
Eva Medřická
podróżujący w pojedynkę, 7.9.2012
Čeština
Hana Hošková
para, 9.11.2021
Hl.m.Praha
děkujeme za zpětnou vazbu. Přejeme krásné Vánoce. V. Forstnerová
Daniel van Dalfsen
podróżujący w pojedynkę, 21.4.2015
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Kateřina
para, 22.11.2011
Praha ČR
(bez ratingu tekstu)
Eva Šedová
podróżujący w pojedynkę, 7.11.2011
Uherský Brod CZ
(bez ratingu tekstu)
Ing. Miroslava Lovišková
para, 4.1.2019
Čeština
Pavlína Fiedlerová
podróżujący w pojedynkę, 12.9.2017
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Milan Kořínek
podróżujący w pojedynkę, 27.7.2015
Čeština
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 25.11.2013
Čeština
Jan Štemberka
para, 21.3.2023
Královéhradecký kraj
(bez ratingu tekstu)
Anonim
para, 27.9.2021
Jihomoravský kraj
děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Bohužel restaurace zavírá v 14.00, omlouvám se poučíme obsluhu, že v případě diabetika řešit salátem popř. polévkou na zimní zahradě, bufet se průběžně doplňuje po celou dobu výdeje, kávu podáváme v poledne k moučníku zdarma, večer je možné objednat z nabídky kavárny. Sprchy u bazénu jsou před rekonstrukcí, bazén jen pro hotelové hosty většina se sprchuje na pokoji, navštívila jsem mnoho lázní i v zahraničí nikde ždímačka nebyla?? Za tým hotelu Royal V. Forstnerová
Mgr. Božena Zedková
podróżujący w pojedynkę, 13.9.2013
Moravskoslezský kraj
3 dny stejná polévka - není možno, naše kuchyň se řídí přísnými hygienickými pravidly, pro každý jednotlivý výdej vaříme naprosto čerstvě. Management hotelu