+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Royal Recenze

Hodnocení hotelu

92%
Perfektní

dle 351 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    90%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

René Ernst

dospělý pár, 13.7.2020

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Perfektní spojení aktivní dovolené, relaxace a podpory zdraví

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme a těšíme se na příště zase v Royalu!
Tým hotelu ROYAL

Pavla Novák

jednotlivec, 15.3.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Evžen

dospělý pár, 10.11.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Příjemné prostředí, bazén, klid, hotelová kavárna,

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

skupina přátel, 8.7.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • výborný borůvkový koláč v kavárně bazén a jeho otvírací doba milý personál

  • nemožnost placení kartou či na účet pokoje v kavárně otevírací doba kavárny (10 - 11hod. vše zavřeno) nemožnost ranní kávy na terase po dobu snídaně (zákaz vynášení nádobí - což takhle kelímky na kávu?) velikost televize na pokoji

Personál
7
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme za pochvalu i podněty. Kavárna je soukromá a záleží na jejím správci, jestli do budoucna bude uvažovat o platebním terminálu a prodloužení otevírací doby ( což ale koliduje s lázeňským hotelem a jeho pravidly).
Kelímky na terasu jistě NE, snažíme se plasty omezovat.
Televize jsou v plánu postupně vyměňovat.
Děkujeme Royal tým

René Ernst

jednotlivec, 28.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Libuše Vykusová

jednotlivec, 14.5.2019

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Josef Hurník

dospělý pár, 24.3.2019

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Michal Mládek

mladý pár, 6.2.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Ing. Miroslava Lovišková

dospělý pár, 4.1.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Veľmi ústretový prístup manažmentu hotela, ktorý akceptoval naše drobné pripomienky a okamžite riešil vzniknutý problém s parkovaním. Hotel vrele doporučujem, je naozaj veľmi pekný, strava fantastická. Balneo veľmi pekné, služby na vysokej úrovni.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Helena Dvořáková

dospělý pár, 10.12.2018

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Denisa Matoušková

mladý pár, 3.12.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Jitka Kojzarová

jednotlivec, 2.12.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Jaroslav Kujan

dospělý pár, 19.11.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velká spokojenost ve všech oblastech.

  • srdečné jednání a přístup veškerého personálu kvalita stravovacích služeb udržování perfektní čistoty přístup zdravotnického personálu při poskytování léčebných procedur

  • hlučnější chování cizojazyčných rusky mluvících hostů plýtvání potravinami u rusky mluvících hostů

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

David Rada

jednotlivec, 9.11.2018

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • velmi příjemný lázeňský pobyt v příjemném hotelu s příjemným personálem :-) skvělý poměr cena/kvalita

  • nabídka procedur, personál, stravování, okolí hotelu

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 15.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Příjemná kavárna s hezkou terasou a výhledem na město a okolí Kvalitní lázeňské služby, koupele, masáže

  • V pokoji v prvním patře s výhledem do lesa hlučela klimatizace z kuchyně a co horší, byla výrazně cítit. Nedělní oběd - nabídka formou bufetu - byl spíše jako dojídání toho co se předtím nesnědlo (vysušené maso, zvadlá zelenina, oschlé pečivo). Recepce je v 1. patře a není zřejmé, zda se tam lze dostat hrkotajícím výtahem (není označeno a neměli jsem odvahu do něj nastoupit); nosit kufry do patra ve 4 hvězdičkovém hotelu není úplně příjemné.

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

rodina se staršími dětmi, 3.9.2018

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Pobyt v hotelu byl velmi příjemný. S lázeňksými procedurami jsme byly velice spokojeny. Personál byl přítelský a vždy ochoten poradit. Určitě se sem ještě párkrát vrátíme :)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

velmi Vám děkujeme za krásnou recenzi a těšíme se na Vaši další návštěvu.
S přáním pěkného dne

Hotel Royal Mariánské Lázně

Jaroslava Dušková

jednotlivec, 27.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • .... úžasné služby, které nelze pojmenovat službou, ale slovem přátelský přístup. Jemný, taktní, profesionální. Ubytování na úrovni a totéž platí pro SPA a bar. Zvláštní zmínku si však zaslouží výtečná, vyvážená kuchyně. Skvělý přístup k pacientům od paní primářky. Maličkost - no maličkost, pěší přístup k hotelu je pro zdatné jedince, pokud možno do dvaceti let. To však nesouvisí s kvalitou poskytovanou hotelem. Odvezli jsme si příjemné pocity, lehčí těla s lepší kondicí a výborné vyladění psychické :-)) Děkujeme Vám. JD. Praha

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Věra Chmelařová

jednotlivec, 9.1.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Okolí hotelu. Silvestr program. Čistota a ochota personálu

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Pavel Navrátil

mladý pár, 5.12.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Výborné služby, příjemný pobyt.

  • Viz bodové hodnocení

  • Neupravená pěší přístupová cesta, která je dost strmá a v zimě kluzká (která ovšem patrně není v majetku hotelu).

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Jan Trčka

dospělý pár, 24.11.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10