+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel Royal Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 157 recenzí

  • Personál

    94%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jaroslav Kujan

dospělý pár, 19.11.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • srdečné jednání a přístup veškerého personálu kvalita stravovacích služeb udržování perfektní čistoty přístup zdravotnického personálu při poskytování léčebných procedur

  • hlučnější chování cizojazyčných rusky mluvících hostů plýtvání potravinami u rusky mluvících hostů

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

David Rada

jednotlivec, 9.11.2018

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • nabídka procedur, personál, stravování, okolí hotelu

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 15.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Příjemná kavárna s hezkou terasou a výhledem na město a okolí Kvalitní lázeňské služby, koupele, masáže

  • V pokoji v prvním patře s výhledem do lesa hlučela klimatizace z kuchyně a co horší, byla výrazně cítit. Nedělní oběd - nabídka formou bufetu - byl spíše jako dojídání toho co se předtím nesnědlo (vysušené maso, zvadlá zelenina, oschlé pečivo). Recepce je v 1. patře a není zřejmé, zda se tam lze dostat hrkotajícím výtahem (není označeno a neměli jsem odvahu do něj nastoupit); nosit kufry do patra ve 4 hvězdičkovém hotelu není úplně příjemné.

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Anonym

rodina se staršími dětmi, 3.9.2018

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

velmi Vám děkujeme za krásnou recenzi a těšíme se na Vaši další návštěvu.
S přáním pěkného dne

Hotel Royal Mariánské Lázně

Jaroslava Dušková

jednotlivec, 27.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Věra Chmelařová

jednotlivec, 9.1.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Okolí hotelu. Silvestr program. Čistota a ochota personálu

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Pavel Navrátil

mladý pár, 5.12.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Viz bodové hodnocení

  • Neupravená pěší přístupová cesta, která je dost strmá a v zimě kluzká (která ovšem patrně není v majetku hotelu).

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Jan Trčka

dospělý pár, 24.11.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jitka Bornová

jednotlivec, 23.10.2017

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jan Rothe

mladý pár, 9.10.2017

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Pavlína Fiedlerová

jednotlivec, 12.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
8
Čistota
5
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Sabina Benešová

jednotlivec, 31.7.2017

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • - parkování v objektu - dostupnost do centra -

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 18.7.2017

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Vladimír Valenta

jednotlivec, 12.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Lenka Spáčilová

jednotlivec, 11.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Helena Bajerová

jednotlivec, 12.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Ano, jsem spokojena

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Ivana Mrvíková

jednotlivec, 11.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • - ubytování, stravování i poskytování lázeňských procedur - vše v jednom objektu - ochota celého personálu /paní doktorka, sestřičky, servírky i paní na recepci/.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Natalia Arkadieva

jednotlivec, 4.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
26 %
  • Nic

  • Neustaly hluk od recepce od 6 rano do 7 vecer. Byla to hruza. V balíčku služeb jsem měla dvě částečné masáže. Trvaly jen 13 minut. Pani masérka dělala neustále dokola jen jeden pohyb, navíc každou rukou jinak silně. Byla jsem zklamaná a dost naštvaná. Jen za celkovou cenu balíčku mi procedury přišly nepřiměřeně drahé... šedy páchnoucí prosteradla v oddělení vodoléčby Jidlo. Na pokojích a jejich zařízení začíná být vidět, že rekonstrukce proběhla již s větším časovým odstupem.

Personál
5
Služby
1
Čistota
5
Komfort
1
Cena/kvalita
1
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Arkadieva,
děkujeme Vám za Vaši recenzi. Rádi bychom Vám podali vyjádření k jednotlivým připomínkám.
1. Co se týče hluku z recepce, pokoj číslo 601 nesousedí s recepcí, ale s ubytovací kanceláří, ve které se pracuje od 9 - 17:00 hodin.
2. Klasické částečné masáže trvají vždy 20 minut. Pokud klient není spokojen se sílou provedené masáže, není nic jednoduššího než maséra požádat o změnu.
3. Zmínka o pokojích nás také velmi překvapila, neboť pokoj, ve kterém jste byla ubytována, prošel rekonstrukcí v roce 2015.
S pozdravem
Tým hotel Royal Mariánské Lázně

Vladimír Müller

jednotlivec, 20.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • procedury: masáž od pí Ottové profesionální-příjemná uhličitá koupel pí Vosyková profesionální příjemná kuchyně výborná chutná hodně ryb koncert umělecké školy moc dobré

  • objednávání procedur není možno přizpůsobit požadavku hosta, neochota některé pracovnice procedury upravit dle přání a u další pracovnice to nebyl problém

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Petra Tkacova

jednotlivec, 13.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
7
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8