Hotel Royal Отзывы
-
Персонал
95% -
Чистота
96% -
Оборудование
92% -
Комфорт
90% -
Соотношение цена / качество
88%
Показать отзывы от:
irena houssein
одинокий путешественник, 24.9.2016
Olomoucký kraj
(without text rating)
Natalia Arkadieva
одинокий путешественник, 4.4.2017
Čeština
děkujeme Vám za Vaši recenzi. Rádi bychom Vám podali vyjádření k jednotlivým připomínkám.
1. Co se týče hluku z recepce, pokoj číslo 601 nesousedí s recepcí, ale s ubytovací kanceláří, ve které se pracuje od 9 - 17:00 hodin.
2. Klasické částečné masáže trvají vždy 20 minut. Pokud klient není spokojen se sílou provedené masáže, není nic jednoduššího než maséra požádat o změnu.
3. Zmínka o pokojích nás také velmi překvapila, neboť pokoj, ve kterém jste byla ubytována, prošel rekonstrukcí v roce 2015.
S pozdravem
Tým hotel Royal Mariánské Lázně
Anonym
одинокий путешественник, 25.2.2024
Zlínský kraj
(without text rating)
Josef
Группы друзей, 11.4.2022
Hl.m.Praha
děkujeme za Vaší zpětnou vazbu a názor. Vaše podněty jsem předala příslušným vedoucím středisek.
I přesto si myslím, že i negativní recenze se dá napsat slušněji a méně agresivně.
Přeji hezké dny a především pevné zdraví.
Za tým hotelu Royal
Věra Forstnerová
Ludmila Krsková
одинокий путешественник, 23.8.2016
Čeština
moc děkujeme za Vaší recenzi, typy k zamyšlení a pochalu pana maséra, kterou s díky vyřídím.
Těším se někdy opět na viděnou v Royalu :-)
Věra Forstnerová
Anonym
Группы друзей, 8.7.2019
Čeština
děkujeme za pochvalu i podněty. Kavárna je soukromá a záleží na jejím správci, jestli do budoucna bude uvažovat o platebním terminálu a prodloužení otevírací doby ( což ale koliduje s lázeňským hotelem a jeho pravidly).
Kelímky na terasu jistě NE, snažíme se plasty omezovat.
Televize jsou v plánu postupně vyměňovat.
Děkujeme Royal tým
Bohumila Jenčíková
одинокий путешественник, 16.7.2023
Pardubický kraj
Vaše recenze služeb našeho hotelu bude velikým přínosem pro náš hotel a jistě zajistí do budoucna nebývalou prosperitu našeho hotelu.
- Větrání restaurace se řídí do jisté míry požadavky všech klientů, někteří nemohou dýchat jiným vadím průvan . Není jednoduché vyhovět všem, a to že jste hned první den přišla do kanceláře ředitele a začala vyhrožovat zápornou recenzí a následně podala hlášení na Krajskou hygienu karlovarského kraje nemohlo vůbec pomoci , jen to vypovídá o tom jaký jste člověk.
- Nápoje do minibaru dodávají pracovnice Housekeepingu na vyžádání co ostatně stojí na nabídce, která se nachází v každém pokoji a tvorbu cen laskavě nechte na nás. Je to nabídka, kterou můžete nebo nemusíte využít.
- Za váš názor na kvalitu naší kuchyně děkuji jen mě zaráží proč jste při tak špatné kvalitě a neodbornosti našich kuchařů zajistila, aby vaše návštěva / šofer/ pokoutně snědl oběd, který byl určen vaší matce která měla jako součást poskytovaných služeb což považuji za neomalenost. Máme zde nabídku jídel A la carte ??????????????,
- Na vaše doporučení výměny lidí mohu reagovat jen úsměvem „ Lidí je dost „ jste zřejmě odborník na HR, jen nevím, zda v našem oboru a v naší republice.
- Pokud máte pocit, že jste kompetentní k hodnocení vedení hotelu, jistě si způsob najdete např. v recenzi hotelu, jak jste již předeslala.
- Pan ředitel vítá a hlavně zdraví všechny hosty hotelu a to každý den i několikrát a dost často bez odpovědi. Zřejmě nový trend. Stejně tak jsem zdravil i Vaší matku i Vás, je pravdou , že Vy jste většinou dělal , že nevidíte.
- VIP hosté = hosté, kteří k nám jezdí opakovaně jako například pan Švehlík nad kterým jste se pohoršovala když zakašlal , jsou samozřejmě na jiném levelu, jsou to naši přátelé.
- S pozdravem
- Martin Šemotl
Anonym
одинокий путешественник, 15.10.2018
Čeština
Eva Medřická
одинокий путешественник, 7.9.2012
Čeština
Hana Hošková
Пожилые пары, 9.11.2021
Hl.m.Praha
děkujeme za zpětnou vazbu. Přejeme krásné Vánoce. V. Forstnerová
Daniel van Dalfsen
одинокий путешественник, 21.4.2015
Čeština
(without text rating)
Kateřina
Пожилые пары, 22.11.2011
Praha ČR
(without text rating)
Eva Šedová
одинокий путешественник, 7.11.2011
Uherský Brod CZ
(without text rating)
Ing. Miroslava Lovišková
Пожилые пары, 4.1.2019
Čeština
Pavlína Fiedlerová
одинокий путешественник, 12.9.2017
Čeština
(without text rating)
Milan Kořínek
одинокий путешественник, 27.7.2015
Čeština
Anonym
одинокий путешественник, 25.11.2013
Čeština
Jan Štemberka
Пожилые пары, 21.3.2023
Královéhradecký kraj
(without text rating)
Anonym
Пожилые пары, 27.9.2021
Jihomoravský kraj
děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Bohužel restaurace zavírá v 14.00, omlouvám se poučíme obsluhu, že v případě diabetika řešit salátem popř. polévkou na zimní zahradě, bufet se průběžně doplňuje po celou dobu výdeje, kávu podáváme v poledne k moučníku zdarma, večer je možné objednat z nabídky kavárny. Sprchy u bazénu jsou před rekonstrukcí, bazén jen pro hotelové hosty většina se sprchuje na pokoji, navštívila jsem mnoho lázní i v zahraničí nikde ždímačka nebyla?? Za tým hotelu Royal V. Forstnerová
Mgr. Božena Zedková
одинокий путешественник, 13.9.2013
Moravskoslezský kraj
3 dny stejná polévka - není možno, naše kuchyň se řídí přísnými hygienickými pravidly, pro každý jednotlivý výdej vaříme naprosto čerstvě. Management hotelu