+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Hotel Royal Отзывы

рейтинг отеля

92%
идеальный

350 отзыва

How do we collect reviews?

  • Персонал

    95%
  • Чистота

    96%
  • Оборудование

    92%
  • Комфорт

    90%
  • Соотношение цена / качество

    88%
Показать отзывы от:
Сортировать по:
Показать:

irena houssein

одинокий путешественник, 24.9.2016

Olomoucký kraj

  • Общий рейтинг
10 %

(without text rating)

Персонал
1
Services
1
Чистота
1
Комфорт
1
Value/money
1

Natalia Arkadieva

одинокий путешественник, 4.4.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
26 %
  • Nic

  • Neustaly hluk od recepce od 6 rano do 7 vecer. Byla to hruza. V balíčku služeb jsem měla dvě částečné masáže. Trvaly jen 13 minut. Pani masérka dělala neustále dokola jen jeden pohyb, navíc každou rukou jinak silně. Byla jsem zklamaná a dost naštvaná. Jen za celkovou cenu balíčku mi procedury přišly nepřiměřeně drahé... šedy páchnoucí prosteradla v oddělení vodoléčby Jidlo. Na pokojích a jejich zařízení začíná být vidět, že rekonstrukce proběhla již s větším časovým odstupem.

Персонал
5
Services
1
Чистота
5
Комфорт
1
Value/money
1
Hotel Royal ответил на этот отзыв.
Vážená paní Arkadieva,
děkujeme Vám za Vaši recenzi. Rádi bychom Vám podali vyjádření k jednotlivým připomínkám.
1. Co se týče hluku z recepce, pokoj číslo 601 nesousedí s recepcí, ale s ubytovací kanceláří, ve které se pracuje od 9 - 17:00 hodin.
2. Klasické částečné masáže trvají vždy 20 minut. Pokud klient není spokojen se sílou provedené masáže, není nic jednoduššího než maséra požádat o změnu.
3. Zmínka o pokojích nás také velmi překvapila, neboť pokoj, ve kterém jste byla ubytována, prošel rekonstrukcí v roce 2015.
S pozdravem
Tým hotel Royal Mariánské Lázně

Anonym

одинокий путешественник, 25.2.2024

Zlínský kraj

  • Общий рейтинг
56 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
4
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6

Josef

Группы друзей, 11.4.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
56 %
  • Poměr cena/kvalita absolutně neodpovídá - pokud bych zde byl jako pacient na pojišťovnu, tak se asi spokojím s nabídkou jídel, která jsou často kvalitou srovnatelná se školní kuchyní konce 80. let, i s tím, že mi např. v den příjezdu personál sám vybere, co budu mít k obědu a večeři - opravdu je v r. 2022 takový problém poslat na mail dotaz, co si chceme dát k obědu? Tím spíše, pokud objednávka byla učiněna před třemi týdny. Některé členy personálu evidentně práce nebaví - hned první den jsme si od postarší blonďaté servírky, ulízející nás stůl v restauraci ve 14.05 vyslechli, že ji nebaví pracovat zadarmo po pracovní době (restaurace byla otevřena pro obědy do 14:00, táž servírka tam pak obsluhovala i při večeři. Rovněž úroveň tzv. procedur mizerná. Vojenský režim, kdy jsme byli posláni k šišlající sestře, která již měla předem připraveno a vytištěno, v které konkrétní hodiny se máme účastnit jakých procedur, a v situaci, kdy jsme chtěli rozvrh upravit, dávala ostentativně najevo, jak ji obtěžuje udělat pár kroků k počítači. Na voucheru dále napsáno, že v ceně je klasická masáž, na místě jsme se dozvěděli, že jde o tzv. částečnou masáž (tedy pouze záda 15 min). Prováděná masáž byla vedena s naprostým nezájmem, tahy vedeny zcela nesystematicky a čas 15 min je opravdu výsměch. Dotyčná paní masérka by si jako OSVČ nevydělala ani na slanou vodu, neboť pochybuji, že s tímto přístupem by k ní vůbec ještě někdo přišel podruhé. Kladně hodnotím čistotu hotelu a přístup mladých číšníků a servírek i recepční. V souhrnu bych lázeňskému domu doporučil, ať se věnuje péči o pacienty "na pojišťovnu" a nenabízí wellness pobyty platícím klientům, neboť poskytovaná úroveň služeb a především přístup některých členů personálu ke své práci je parodií na skutečný wellness pobyt.

  • - čisté prostředí - chování mladých číšníků a servírek - hezký výhled na město

  • - úroveň kuchyně - úroveň masáží - chování některých členů personálu - celková organizace pobytu ze strany lázeňského domu.

Персонал
4
Services
4
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
2
Hotel Royal ответил на этот отзыв.
Dobrý den, pane Kalábe,

děkujeme za Vaší zpětnou vazbu a názor. Vaše podněty jsem předala příslušným vedoucím středisek.

I přesto si myslím, že i negativní recenze se dá napsat slušněji a méně agresivně.

Přeji hezké dny a především pevné zdraví.

Za tým hotelu Royal

Věra Forstnerová 

Ludmila Krsková

одинокий путешественник, 23.8.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
60 %
  • -vše na jednom místě -klid a dobré ovzduší -uhličité koupele -pitná kůra

  • -nedostatek lehátek pro slunění -občasné vynechávání páry v turecké lázni -občas chladná voda ve vířívce -chybějící obyčejná voda na stolech v jídelně

Персонал
5
Services
4
Чистота
8
Комфорт
9
Value/money
4
Hotel Royal ответил на этот отзыв.
Dobrý den, paní Krsková,
moc děkujeme za Vaší recenzi, typy k zamyšlení a pochalu pana maséra, kterou s díky vyřídím.
Těším se někdy opět na viděnou v Royalu :-)
Věra Forstnerová

Anonym

Группы друзей, 8.7.2019

Čeština

  • Общий рейтинг
62 %
  • výborný borůvkový koláč v kavárně bazén a jeho otvírací doba milý personál

  • nemožnost placení kartou či na účet pokoje v kavárně otevírací doba kavárny (10 - 11hod. vše zavřeno) nemožnost ranní kávy na terase po dobu snídaně (zákaz vynášení nádobí - což takhle kelímky na kávu?) velikost televize na pokoji

Персонал
7
Services
5
Чистота
9
Комфорт
5
Value/money
5
Hotel Royal ответил на этот отзыв.
Dobrý den,
děkujeme za pochvalu i podněty. Kavárna je soukromá a záleží na jejím správci, jestli do budoucna bude uvažovat o platebním terminálu a prodloužení otevírací doby ( což ale koliduje s lázeňským hotelem a jeho pravidly).
Kelímky na terasu jistě NE, snažíme se plasty omezovat.
Televize jsou v plánu postupně vyměňovat.
Děkujeme Royal tým

Bohumila Jenčíková

одинокий путешественник, 16.7.2023

Pardubický kraj

  • Общий рейтинг
64 %
  • Nelíbilo se mi chování jedné dámy personálu jídelny, která nastoupila v pondělí do práce. Nevětrá jídelnu, a ještě se se mnou hádá. Jsem po operaci plic, mám astma i maminka. Vysvětlovat zaměstnanci, kterého já platím, je pro mě nepřijatelné. Tato dáma, nemá co dělat ve vedoucí funkci jídelny. Kvůli ní dali výpověď i brigádnice, vadilo jim rovněž zabedněná jídelna. Najdou jistě lepší brigádu jinde, kde dostanou lepší zacházení s personálem. Její kolegyně, co šla od pondělka na dovolenou, se chovala velmi vstřícně a hezky, umožnila nám vybrat si místo k sezení u dveří, které budou otevřené, větrala, a vzduch se za dva dny v nevětratelné jídleně zlepšil. Té mohu jen poděkovat. Ta druhá celý pobyt svým zcela nevhodným chováním mi zkazila. Usmívání a přetvářka další dny na mě nezabere. Navíc nasypává kávu do kávovaru, když si klienti vaří kávu, tuto činnost má mít hotovou před otevřením směny. Dále se mi nelíbily snídaně, nabízet hostům stále stejné menu bez fantazie, je ve čtyřhvězdičkovém hotelu smutné. Byly jsme i ve Hvězdě a tam nabízely, co se týče stravování lepší výběr. Možná by si mohla jídelna nastudovat nějaké nové formy stravování na nějakém kurzu nebo si něco o tom přečíst. Už jsem se těšila domů, že nebudu muset přemýšlet o tom, že marketing hotelu zaslouží jen 5. Při příjezdu jsme se dozvěděly, že jsme mohly obědvat. Celou dobu se nás nikdo nezeptal, zda nechceme pití na pokoj ??? A nic tam nebylo, jen lístek, na kterém stálo 2 ks piva za 60 Kč. atd. Asi nemáte dost zkušeností s klienty a nedovedete využít potenciálu, jaký poloha tohoto hotelu skýtá. Je to velmi krásné místo. Všichni ostatní lidé byli příjemní. Zdravotní personál bezvadný. Pokoj jsme měli krásný, úklid dobrý, nepotřebujeme toho moc. Ale jídlo je základ. Bohužel často lidé mají špatné stravovací návyky, ale my k nim bohužel nepatříme. Stačilo by mi ke snídani zelený salát, dýňová semínka, čerstvý džus bez cukru nebo šťáva ze zeleniny, trochu sojového mléka. a aspoň trochu oliv. Jistě by to finančně hotel nezruinovalo. No příště budu hledat dle referencí jinde, protože maminka bude chtít opět do Mariánek. A věřím tomu, že hned po mém odjezdu, začala fungovat stará garda, ráno zamčené všechny dveře, puštěná klimatizace, která funguje občas...je zastaralá už na pohled. I ta totiž vyžaduje údržbu, a všimla jsem si i dost špinavých oken u stropu, kde klimatizace je. Takže příště budu investovat jinde..

  • Zdravotní personál bezvadný. Hotel čistý. Paní doktorka skvělá. Procedury bez problémů. Klad byl, že na jídelníčku byly ryby. I když dvě jídla stejná, obměna pouze příloha.

  • Jídla připravovaná z konzervované zeleniny nebo mražené, bez chuti . Vypadá to, že člověk, co to připravuje umí jen svíčkovou, kterou chválili jiní klienti, ale bohužel já ji nejím. Po jídle mi nebylo dobře. Menu neobsahuje alespoň jedno jídlo opravdu dietní, kvůli zažívání bez tuku nebo připravené na kvalitním olivovém oleji. Stále se opakující smažená a pečená jídla. Ten kuchař, co to připravuje , není dobrý kuchař. A zase jsme u toho základem je chutná a zdravá kuchyně a dobré vaření. Používané produkty - mražená zelenina, konzervovaná zelenina bez ochucení, nedobrá rýže pochybné jakosti....Asi se dost šetří na potravinách. Jen večer bylo celé ovoce, na noc ho nejím, to jím ráno...

Персонал
6
Services
4
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
2
Hotel Royal ответил на этот отзыв.
Vážená paní Jenčíková,
Vaše recenze služeb našeho hotelu bude velikým přínosem pro náš hotel a jistě zajistí do budoucna nebývalou prosperitu našeho hotelu.
- Větrání restaurace se řídí do jisté míry požadavky všech klientů, někteří nemohou dýchat jiným vadím průvan . Není jednoduché vyhovět všem, a to že jste hned první den přišla do kanceláře ředitele a začala vyhrožovat zápornou recenzí a následně podala hlášení na Krajskou hygienu karlovarského kraje nemohlo vůbec pomoci , jen to vypovídá o tom jaký jste člověk.
- Nápoje do minibaru dodávají pracovnice Housekeepingu na vyžádání co ostatně stojí na nabídce, která se nachází v každém pokoji a tvorbu cen laskavě nechte na nás. Je to nabídka, kterou můžete nebo nemusíte využít.
- Za váš názor na kvalitu naší kuchyně děkuji jen mě zaráží proč jste při tak špatné kvalitě a neodbornosti našich kuchařů zajistila, aby vaše návštěva / šofer/ pokoutně snědl oběd, který byl určen vaší matce která měla jako součást poskytovaných služeb což považuji za neomalenost. Máme zde nabídku jídel A la carte ??????????????,
- Na vaše doporučení výměny lidí mohu reagovat jen úsměvem „ Lidí je dost „ jste zřejmě odborník na HR, jen nevím, zda v našem oboru a v naší republice.
- Pokud máte pocit, že jste kompetentní k hodnocení vedení hotelu, jistě si způsob najdete např. v recenzi hotelu, jak jste již předeslala.
- Pan ředitel vítá a hlavně zdraví všechny hosty hotelu a to každý den i několikrát a dost často bez odpovědi. Zřejmě nový trend. Stejně tak jsem zdravil i Vaší matku i Vás, je pravdou , že Vy jste většinou dělal , že nevidíte.
- VIP hosté = hosté, kteří k nám jezdí opakovaně jako například pan Švehlík nad kterým jste se pohoršovala když zakašlal , jsou samozřejmě na jiném levelu, jsou to naši přátelé.
- S pozdravem
- Martin Šemotl

Anonym

одинокий путешественник, 15.10.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
66 %
  • Příjemná kavárna s hezkou terasou a výhledem na město a okolí Kvalitní lázeňské služby, koupele, masáže

  • V pokoji v prvním patře s výhledem do lesa hlučela klimatizace z kuchyně a co horší, byla výrazně cítit. Nedělní oběd - nabídka formou bufetu - byl spíše jako dojídání toho co se předtím nesnědlo (vysušené maso, zvadlá zelenina, oschlé pečivo). Recepce je v 1. patře a není zřejmé, zda se tam lze dostat hrkotajícím výtahem (není označeno a neměli jsem odvahu do něj nastoupit); nosit kufry do patra ve 4 hvězdičkovém hotelu není úplně příjemné.

Персонал
8
Services
8
Чистота
7
Комфорт
5
Value/money
5

Eva Medřická

одинокий путешественник, 7.9.2012

Čeština

  • Общий рейтинг
66 %
  • Velmi nepohodlná lůžka-moc tvrdé

Персонал
7
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6

Hana Hošková

Пожилые пары, 9.11.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
68 %
  • - ubytování, procedury, přístup lékaře, možnost parkování

  • - jídlo, studená voda v bazénu

Персонал
8
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6
Hotel Royal ответил на этот отзыв.
Dobrý den, paní Hošková,
děkujeme za zpětnou vazbu. Přejeme krásné Vánoce. V. Forstnerová

Daniel van Dalfsen

одинокий путешественник, 21.4.2015

Čeština

  • Общий рейтинг
68 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
8
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6

Kateřina

Пожилые пары, 22.11.2011

Praha ČR

  • Общий рейтинг
68 %

(without text rating)

Персонал
9
Services
7
Чистота
8
Комфорт
5
Value/money
5

Eva Šedová

одинокий путешественник, 7.11.2011

Uherský Brod CZ

  • Общий рейтинг
68 %

(without text rating)

Персонал
9
Services
8
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
5

Ing. Miroslava Lovišková

Пожилые пары, 4.1.2019

Čeština

  • Общий рейтинг
70 %
  • Veľmi ústretový prístup manažmentu hotela, ktorý akceptoval naše drobné pripomienky a okamžite riešil vzniknutý problém s parkovaním. Hotel vrele doporučujem, je naozaj veľmi pekný, strava fantastická. Balneo veľmi pekné, služby na vysokej úrovni.

Персонал
7
Services
7
Чистота
7
Комфорт
7
Value/money
7

Pavlína Fiedlerová

одинокий путешественник, 12.9.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
70 %

(without text rating)

Персонал
7
Services
8
Чистота
5
Комфорт
8
Value/money
7

Milan Kořínek

одинокий путешественник, 27.7.2015

Čeština

  • Общий рейтинг
70 %
  • Prostředí tiché,klidné. Masáže skvělé, plavecký bazén velmi studený (určitě teplota vody nedosahovala deklarované teploty). Velká nepříjemnost hned na začátku pobytu: personál místo zaplacených deseti procedur rozepsal jen osm. Po reklamaci se "opravil" na devět. Teprve po druhém upozornění na chybu napsáno správně .

Персонал
8
Services
7
Чистота
7
Комфорт
6
Value/money
7

Anonym

одинокий путешественник, 25.11.2013

Čeština

  • Общий рейтинг
70 %
  • Kvalitní služby spojené s provozem wellness. Výborná kuchyně. Ochotný personál.

  • Na pokojích a jejich zařízení začíná být vidět, že rekonstrukce proběhla již s větším časovým odstupem.

Персонал
7
Services
7
Чистота
7
Комфорт
7
Value/money
7

Jan Štemberka

Пожилые пары, 21.3.2023

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
72 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
8
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
8

Anonym

Пожилые пары, 27.9.2021

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
72 %
  • Krásná příroda a hezký barák, ale hostem jsem se zde necítil. Cca 15 minut po 14. hodině nám byl odmítnut oběd a nepomohl ani argument, že jsem na insulinu a Pendolino mělo zpoždění. Jídlo chutné a pestré, ale již půl hodiny před koncem akce byl bufet vyluxován. Velký problém byl změnit zaběhlý pořádek, např. obdržel polední kávu až po večeři. Ostudou jsou společné sprchy u bazénu, ale hlavně pak kbelík na vyždímání plavek, když ve většině lázní je dávno k dispozici malá zdímačka.

Персонал
6
Services
8
Чистота
10
Комфорт
6
Value/money
6
Hotel Royal ответил на этот отзыв.
Dobrý den,
děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Bohužel restaurace zavírá v 14.00, omlouvám se poučíme obsluhu, že v případě diabetika řešit salátem popř. polévkou na zimní zahradě, bufet se průběžně doplňuje po celou dobu výdeje, kávu podáváme v poledne k moučníku zdarma, večer je možné objednat z nabídky kavárny. Sprchy u bazénu jsou před rekonstrukcí, bazén jen pro hotelové hosty většina se sprchuje na pokoji, navštívila jsem mnoho lázní i v zahraničí nikde ždímačka nebyla?? Za tým hotelu Royal V. Forstnerová

Mgr. Božena Zedková

одинокий путешественник, 13.9.2013

Moravskoslezský kraj

  • Общий рейтинг
72 %
  • že všechny procedůry byly v jednom hotelu personál velmi vstřícný

  • služby jsou předražené,pedikůra velmi špatná jídlo slabší průměr-3 dny stejná polévka, moučníky nemoučníky ubytování neodpovídá 4*

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
3
Value/money
3
Hotel Royal ответил на этот отзыв.
Děkujeme za Vaše hodnocení, pokoj Komfort, ve kterém jste byla ubytována splňuje veškerá kritéria pro hotel kategorie 4* a byl rekonstruován v roce 2011.Služby pedikury překontrolujeme a zajistíme kontrolu kvality těchto služeb Gastronomické služby v našem hotelu jsou z 92 % hodnocené jako velmi dobré. Proto nás velmi mrzí , že Vám u nás nechutnalo, a uděláme vše proto abychom ještě zlepšili naší kuchyň.
3 dny stejná polévka - není možno, naše kuchyň se řídí přísnými hygienickými pravidly, pro každý jednotlivý výdej vaříme naprosto čerstvě. Management hotelu