+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Royal Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 351 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    90%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Libor Slavík

Älteres Paar, 11.10.2021

Vysočina

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jana Slámová

Älteres Paar, 10.10.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Zavedený hotel s ochotným a příjemným personálem. Kuchyně výborná, vyplatí se zaplatit si plnou penzi. Poloha v Mariánských lázních je hodně na kopci - takže to chce být na tom dobře s pohybem. Což já a manžel zatím jsme.

  • Skoro vše. Ubytování, procedury na míru i stravování.

  • Vše se mi líbilo.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Olga Šiklová

Gruppe von Freunden, 5.10.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 5.10.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Celkove jsme byli spokojeni.

  • Chybela vetsi kreativita pri vytvareni jidelnicku.Snidane stale stejne,chybely treba pomazanky.Jinak jidlo bylo velmi chutne.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Royal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení a podněty. Za tým hotelu Royal V. Forstnerová

Anonym

Gruppe von Freunden, 27.9.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Krásné opravené domy

  • Ty neopravené domy skoro v dezolátním stavu

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Royal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme, toto asi spíše patří do gesce města ML. I tak děkujeme za názor. Za tým hotelu Royal V. Forstnerová

Anonym

Älteres Paar, 27.9.2021

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Skvělá kuchyně i obsluha! Výborné ubytovací služby.

  • Perfektni stravování a obsluha v restauraci.

  • Obsluha uhličitých koupelí by mela být vice empatická.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel Royal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
moc děkujeme za hodnocení. Předám vrchní sestře k vyřízení. Za tým hotelu Royal V. Forstnerová

Anonym

Einzelreisender, 27.9.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Příjemný pobyt.

  • Perfektní služby, vybavenost hotelu, výborná strava, příjemný personál

  • Studený bazén, nefunkční vířivka

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Royal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
moc děkujeme za zpětnou vazbu. Bazén je rehabilitační a proto je jeho teplota podle předpisu. Vířivka je již opravená, někdy se zkrátka něco porouchá a musí se opravit. Za tým hotelu Royal V. Forstnerová

Anonym

Älteres Paar, 27.9.2021

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Krásná příroda a hezký barák, ale hostem jsem se zde necítil. Cca 15 minut po 14. hodině nám byl odmítnut oběd a nepomohl ani argument, že jsem na insulinu a Pendolino mělo zpoždění. Jídlo chutné a pestré, ale již půl hodiny před koncem akce byl bufet vyluxován. Velký problém byl změnit zaběhlý pořádek, např. obdržel polední kávu až po večeři. Ostudou jsou společné sprchy u bazénu, ale hlavně pak kbelík na vyždímání plavek, když ve většině lázní je dávno k dispozici malá zdímačka.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Royal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Bohužel restaurace zavírá v 14.00, omlouvám se poučíme obsluhu, že v případě diabetika řešit salátem popř. polévkou na zimní zahradě, bufet se průběžně doplňuje po celou dobu výdeje, kávu podáváme v poledne k moučníku zdarma, večer je možné objednat z nabídky kavárny. Sprchy u bazénu jsou před rekonstrukcí, bazén jen pro hotelové hosty většina se sprchuje na pokoji, navštívila jsem mnoho lázní i v zahraničí nikde ždímačka nebyla?? Za tým hotelu Royal V. Forstnerová

Anonym

Älteres Paar, 27.9.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 26.9.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Miroslava Siříšťová

andere Gruppe, 7.9.2021

Vysočina

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Hotel na pěkném místě s výhledem na Mar. Lázně. Vkusně zařízený. Velmi ochotný personál, velký výběr nabízených procedur a výborná kuchyně.

  • výborné služby, ochotný personál, výborná kuchyně

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Royal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní Siříšťová, moc děkujeme za zpětnou vazbu a věříme, že jste náš hotel nenavštívila naposledy. Za tým hotelu Royal Věra Forstnerová

Jaroslav Pavlas

andere Gruppe, 6.9.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Užili jsme si celý týden

  • 1 x při příjezdu autem jsem čekal asi 3-4 minuty než recepce reagovala s tím proč tam chci vjet. Lepší by bylo, kdyby každý dostal čip a otviral si sám.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Royal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, pane Pavlasi, děkujeme za názor. Za tým hotelu Royal V. Forstnerová

Anonym

Einzelreisender, 31.8.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 31.8.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Pobyt jsme si užili, personál milý, ochotný, strava výborná. Místo kam se člověk rád vrátí .

  • Bylo fajn, že jsme mohli využívat bazén kdy a jak dlouho jsme chtěli :-)

  • moc nám nevyšlo počasí a to je asi jediné mínus

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Hotel Royal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, moc děkujeme za hodnocení a těšíme se na příště zase v Royalu :-).
Forstnerová

Měska Pavel

Älteres Paar, 24.8.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • V bezprostředním okolí hotelu v parcích postrádáme označení vzdáleností jednotlivých lokalit, vyhlídek atd. v jednotkách /kilometry/. Ostatní vše výborné. Děkujeme.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Royal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, pane Měsko,
moc děkujeme za návštěvu a těšíme se na příště. Za tým hotelu Royal Věra Forstnerová

Ludmila Hlochová

Älteres Paar, 24.8.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Vstřícný a příjemný personál.

  • Některé přidělěné procedury (suché koupele) byly domiantní a měli spíše doplňující charakter zbývajících procedur.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Hotel Royal hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní Hlochová,
děkujeme za zpětnou vazbu.Procedury lze na požádání sester upravit.Věřím, že jste si i přesto pobyt užila.V.Forstnerová

Zbyněk Fukas

Älteres Paar, 18.8.2021

Vysočina

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 5.8.2021

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Josef Vachek

Älteres Paar, 3.8.2021

Vysočina

  • Gesamtbewertung
100 %
  • K našemu pobytu v hotelu Royal máme jen kladné hodnocení.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Dagmar Brhlíková

Einzelreisender, 27.7.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10