Hotel Royal Recenzje
-
Personel
95% -
Czystość
96% -
Wyposażenie
92% -
Komfort
90% -
Cena
88%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Bohumila Jenčíková
podróżujący w pojedynkę, 16.7.2023
Pardubický kraj
Vaše recenze služeb našeho hotelu bude velikým přínosem pro náš hotel a jistě zajistí do budoucna nebývalou prosperitu našeho hotelu.
- Větrání restaurace se řídí do jisté míry požadavky všech klientů, někteří nemohou dýchat jiným vadím průvan . Není jednoduché vyhovět všem, a to že jste hned první den přišla do kanceláře ředitele a začala vyhrožovat zápornou recenzí a následně podala hlášení na Krajskou hygienu karlovarského kraje nemohlo vůbec pomoci , jen to vypovídá o tom jaký jste člověk.
- Nápoje do minibaru dodávají pracovnice Housekeepingu na vyžádání co ostatně stojí na nabídce, která se nachází v každém pokoji a tvorbu cen laskavě nechte na nás. Je to nabídka, kterou můžete nebo nemusíte využít.
- Za váš názor na kvalitu naší kuchyně děkuji jen mě zaráží proč jste při tak špatné kvalitě a neodbornosti našich kuchařů zajistila, aby vaše návštěva / šofer/ pokoutně snědl oběd, který byl určen vaší matce která měla jako součást poskytovaných služeb což považuji za neomalenost. Máme zde nabídku jídel A la carte ??????????????,
- Na vaše doporučení výměny lidí mohu reagovat jen úsměvem „ Lidí je dost „ jste zřejmě odborník na HR, jen nevím, zda v našem oboru a v naší republice.
- Pokud máte pocit, že jste kompetentní k hodnocení vedení hotelu, jistě si způsob najdete např. v recenzi hotelu, jak jste již předeslala.
- Pan ředitel vítá a hlavně zdraví všechny hosty hotelu a to každý den i několikrát a dost často bez odpovědi. Zřejmě nový trend. Stejně tak jsem zdravil i Vaší matku i Vás, je pravdou , že Vy jste většinou dělal , že nevidíte.
- VIP hosté = hosté, kteří k nám jezdí opakovaně jako například pan Švehlík nad kterým jste se pohoršovala když zakašlal , jsou samozřejmě na jiném levelu, jsou to naši přátelé.
- S pozdravem
- Martin Šemotl
Václav Prokop,Ing.
para, 21.6.2023
Jihočeský kraj
Ivana Moravcová
grupa przyjaciół, 16.5.2023
Středočeský kraj
Jan Kotnauer
para, 17.4.2023
Plzeňský kraj
Jan Štemberka
para, 21.3.2023
Královéhradecký kraj
(bez ratingu tekstu)
Jan Stamberg
dorośli, 20.3.2023
Hl.m.Praha
vlasta landsmannová
podróżujący w pojedynkę, 26.2.2023
Hl.m.Praha
(bez ratingu tekstu)
Josef Mašek
para, 18.12.2022
Jihočeský kraj
(bez ratingu tekstu)
Martina Kociánová
podróżujący w pojedynkę, 29.11.2022
Hl.m.Praha
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 20.11.2022
Hl.m.Praha
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 16.11.2022
Hl.m.Praha
(bez ratingu tekstu)
Josef Zvánovec
para, 10.11.2022
Jihočeský kraj
Jiří Paul
para, 31.10.2022
Ústecký kraj
František Dvořák
para, 28.10.2022
Plzeňský kraj
Marcela Stříbrná
para, 3.10.2022
Ústecký kraj
Kateřina Brzobohatá
podróżujący w pojedynkę, 12.9.2022
Plzeňský kraj
děkujeme za referenci. Ano, pokud jste přijeli ve skupině, je dobré nahlásit speciální požadavky, které pak na poslední chvíli při plné vytíženosti hotelu zkrátka technicky nelze splnit. Co se týče masáže, není problém si také říci své preference. Děkujema i tak za postřehy. Za tým hotelu Royal V. Forstnerová
Anonim
para, 25.8.2022
Středočeský kraj
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 25.8.2022
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Anonim
para, 15.8.2022
Královéhradecký kraj
Lenka Kacálková
rodzina ze starszym dzieckiem, 10.7.2022
Jihomoravský kraj
děkujeme za zpětnou vazbu, Vaše pozitivní postřehy, ale i za to negativní. Vaše hodnocení předávám i vedení hotelu, aby Váš podnět dořešili. Za tým hotelu Royal V. Forstnerová