+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Royal Recenze

Hodnocení hotelu

92%
Perfektní

dle 351 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    90%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

JUDr.Jitka Dědičová

jednotlivec, 27.7.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byla jsem nadstandartně spokojena - bez připomínek.

  • Vše.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Milá paní doktorko, moc Vám děkujeme za krásné hodnocení naší práce. Těšíme se opět někdy na viděnou v hotelu Royal! V. Forstnerová

Bohumila Jenčíková

jednotlivec, 16.7.2023

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Nelíbilo se mi chování jedné dámy personálu jídelny, která nastoupila v pondělí do práce. Nevětrá jídelnu, a ještě se se mnou hádá. Jsem po operaci plic, mám astma i maminka. Vysvětlovat zaměstnanci, kterého já platím, je pro mě nepřijatelné. Tato dáma, nemá co dělat ve vedoucí funkci jídelny. Kvůli ní dali výpověď i brigádnice, vadilo jim rovněž zabedněná jídelna. Najdou jistě lepší brigádu jinde, kde dostanou lepší zacházení s personálem. Její kolegyně, co šla od pondělka na dovolenou, se chovala velmi vstřícně a hezky, umožnila nám vybrat si místo k sezení u dveří, které budou otevřené, větrala, a vzduch se za dva dny v nevětratelné jídleně zlepšil. Té mohu jen poděkovat. Ta druhá celý pobyt svým zcela nevhodným chováním mi zkazila. Usmívání a přetvářka další dny na mě nezabere. Navíc nasypává kávu do kávovaru, když si klienti vaří kávu, tuto činnost má mít hotovou před otevřením směny. Dále se mi nelíbily snídaně, nabízet hostům stále stejné menu bez fantazie, je ve čtyřhvězdičkovém hotelu smutné. Byly jsme i ve Hvězdě a tam nabízely, co se týče stravování lepší výběr. Možná by si mohla jídelna nastudovat nějaké nové formy stravování na nějakém kurzu nebo si něco o tom přečíst. Už jsem se těšila domů, že nebudu muset přemýšlet o tom, že marketing hotelu zaslouží jen 5. Při příjezdu jsme se dozvěděly, že jsme mohly obědvat. Celou dobu se nás nikdo nezeptal, zda nechceme pití na pokoj ??? A nic tam nebylo, jen lístek, na kterém stálo 2 ks piva za 60 Kč. atd. Asi nemáte dost zkušeností s klienty a nedovedete využít potenciálu, jaký poloha tohoto hotelu skýtá. Je to velmi krásné místo. Všichni ostatní lidé byli příjemní. Zdravotní personál bezvadný. Pokoj jsme měli krásný, úklid dobrý, nepotřebujeme toho moc. Ale jídlo je základ. Bohužel často lidé mají špatné stravovací návyky, ale my k nim bohužel nepatříme. Stačilo by mi ke snídani zelený salát, dýňová semínka, čerstvý džus bez cukru nebo šťáva ze zeleniny, trochu sojového mléka. a aspoň trochu oliv. Jistě by to finančně hotel nezruinovalo. No příště budu hledat dle referencí jinde, protože maminka bude chtít opět do Mariánek. A věřím tomu, že hned po mém odjezdu, začala fungovat stará garda, ráno zamčené všechny dveře, puštěná klimatizace, která funguje občas...je zastaralá už na pohled. I ta totiž vyžaduje údržbu, a všimla jsem si i dost špinavých oken u stropu, kde klimatizace je. Takže příště budu investovat jinde..

  • Zdravotní personál bezvadný. Hotel čistý. Paní doktorka skvělá. Procedury bez problémů. Klad byl, že na jídelníčku byly ryby. I když dvě jídla stejná, obměna pouze příloha.

  • Jídla připravovaná z konzervované zeleniny nebo mražené, bez chuti . Vypadá to, že člověk, co to připravuje umí jen svíčkovou, kterou chválili jiní klienti, ale bohužel já ji nejím. Po jídle mi nebylo dobře. Menu neobsahuje alespoň jedno jídlo opravdu dietní, kvůli zažívání bez tuku nebo připravené na kvalitním olivovém oleji. Stále se opakující smažená a pečená jídla. Ten kuchař, co to připravuje , není dobrý kuchař. A zase jsme u toho základem je chutná a zdravá kuchyně a dobré vaření. Používané produkty - mražená zelenina, konzervovaná zelenina bez ochucení, nedobrá rýže pochybné jakosti....Asi se dost šetří na potravinách. Jen večer bylo celé ovoce, na noc ho nejím, to jím ráno...

Personál
6
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
2
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Jenčíková,
Vaše recenze služeb našeho hotelu bude velikým přínosem pro náš hotel a jistě zajistí do budoucna nebývalou prosperitu našeho hotelu.
- Větrání restaurace se řídí do jisté míry požadavky všech klientů, někteří nemohou dýchat jiným vadím průvan . Není jednoduché vyhovět všem, a to že jste hned první den přišla do kanceláře ředitele a začala vyhrožovat zápornou recenzí a následně podala hlášení na Krajskou hygienu karlovarského kraje nemohlo vůbec pomoci , jen to vypovídá o tom jaký jste člověk.
- Nápoje do minibaru dodávají pracovnice Housekeepingu na vyžádání co ostatně stojí na nabídce, která se nachází v každém pokoji a tvorbu cen laskavě nechte na nás. Je to nabídka, kterou můžete nebo nemusíte využít.
- Za váš názor na kvalitu naší kuchyně děkuji jen mě zaráží proč jste při tak špatné kvalitě a neodbornosti našich kuchařů zajistila, aby vaše návštěva / šofer/ pokoutně snědl oběd, který byl určen vaší matce která měla jako součást poskytovaných služeb což považuji za neomalenost. Máme zde nabídku jídel A la carte ??????????????,
- Na vaše doporučení výměny lidí mohu reagovat jen úsměvem „ Lidí je dost „ jste zřejmě odborník na HR, jen nevím, zda v našem oboru a v naší republice.
- Pokud máte pocit, že jste kompetentní k hodnocení vedení hotelu, jistě si způsob najdete např. v recenzi hotelu, jak jste již předeslala.
- Pan ředitel vítá a hlavně zdraví všechny hosty hotelu a to každý den i několikrát a dost často bez odpovědi. Zřejmě nový trend. Stejně tak jsem zdravil i Vaší matku i Vás, je pravdou , že Vy jste většinou dělal , že nevidíte.
- VIP hosté = hosté, kteří k nám jezdí opakovaně jako například pan Švehlík nad kterým jste se pohoršovala když zakašlal , jsou samozřejmě na jiném levelu, jsou to naši přátelé.
- S pozdravem
- Martin Šemotl

Václav Prokop,Ing.

dospělý pár, 21.6.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Děkujeme, moc se nám u vás líbilo

  • Celkový přístup

  • nic

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, pane Prokope, moc děkujeme za Vaše kladné hodnocení naší práce. Věříme, že jste hotel Royal nenavštívil naposledy. Za tým hotelu Royal V. Forstnerová

Ivana Moravcová

skupina přátel, 16.5.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Skvělé?

  • Velmi milý personál, čisto, dobré jídlo, pohoda, klid. ?

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, paní Moravcová, moc Vám děkujeme za hodnocení a věříme, že jste v hotelu Royal nebyla naposledy:-). Za celý tým V. Forstnerová

Jan Kotnauer

dospělý pár, 17.4.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • výborná obsluha v restauraci,skvělá péče zdravotnického personálu

  • moc ryb k jídlu

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Jan Štemberka

dospělý pár, 21.3.2023

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Jan Stamberg

mladý pár, 20.3.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Velmi hezký hotel i jeho okolí.

  • Velikost whirlpool zcela neodpovídající velikosti hotelu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, pane Stambergu, moc děkujeme za hodnocení. Ten whirlpool je záměrně malý, aby v něm klienti měli soukromí.Za tým hotelu Royal V. Forstnerová

vlasta landsmannová

jednotlivec, 26.2.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Josef Mašek

dospělý pár, 18.12.2022

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Martina Kociánová

jednotlivec, 29.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 20.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %
  • K dispozici je zdarma bazén po celý den + odpoledne vířivka a pára....skvělý doplňující relax .

  • Stravování...oproti min. rokům se zmenšili porce jídel a i kvalitou byly horší např. rozvařené brambory, bramborová kaše na pohled byla "unavená".

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 16.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Josef Zvánovec

dospělý pár, 10.11.2022

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • V hotelu jsme byli již třikrát. Rádi se vracíme.

  • Profesionální masáže maséra pana Ládi!

  • Není co vytknout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, pane Zvánovče, moc děkujeme za názor a pochvalu, moc ráda vyřídím a budeme se těšit opět na vás příště! Za tým hotelu Royal Věra Forstnerová

Jiří Paul

dospělý pár, 31.10.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • S manželkou jsme byli nadmíru spokojeni jak se službami, s ochotou, s čistotou a úrovní pokojů, tak s krásou Mariánských Lázní.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, pane Paule, a my moc děkujeme za skvělé klienty, jakými jste byli. Budeme se moc těšit opět na příště! Za tým hotelu Royal Věra Forstnerová

František Dvořák

dospělý pár, 28.10.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Do hotelu Royal jsme se vrátili po roce, právě proto, že jsme byli velice spokojení. Letos tomu nebylo jinak. Takže za nás 100 % spokojenost. Možná i 110 :-D)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, pane Dvořáku, moc vám děkujeme za zpětnou vazbu a věříme, že budete při Vašich dalších pobytech i nadále takto spokojen :-. Za tým hotelu Royal Věra Forstnerová

Marcela Stříbrná

dospělý pár, 3.10.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Malé župany na pokojí.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, paní Stříbrná, děkujeme moc za velmi pozitivní hodnocení. Co se týče županů lze je na požádání vyměnit. Věřím, že Váš pobyt nebyl v hotelu Royal poslední :-). Za tým hotelu Royal V. Forstnerová

Kateřina Brzobohatá

jednotlivec, 12.9.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Prostředí super??

  • Spokojenost byla,ale příště bych byla ráda,kdyby jsme jako skupina mohli i společně snidat a večeřet... možná jsem to mohla uvést do požadavků. Také masáž se nám zdála příliš obyč,ale měla jsem se lépe informovat na dobu masáže.Jinak jsme si to moc užili.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, paní Brzobohatá,
děkujeme za referenci. Ano, pokud jste přijeli ve skupině, je dobré nahlásit speciální požadavky, které pak na poslední chvíli při plné vytíženosti hotelu zkrátka technicky nelze splnit. Co se týče masáže, není problém si také říci své preference. Děkujema i tak za postřehy. Za tým hotelu Royal V. Forstnerová

Anonym

dospělý pár, 25.8.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 25.8.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 15.8.2022

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Bylo to krásné ( vyšlo i počasí ).

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Hotel Royal odpověděl na tuto recenzi.
Moc děkujeme za Vaše hodnocení a věříme, že se vracet budete. Těšíme se na vás, za tým hotelu Royal Věra Forstnerová